امیر عباسامیر عباس، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

♥امیران مادر♥

مطالبی در مورد عزیزان مادر

1392/11/12 9:45
نویسنده : مادری
218 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت مادران گرامی مدتی بود که حوصله نداشتم به نی نی وبلاگ گل پسرانم سر بزنم امروز تصمیم گرفتم سر بزنم  چون بیشتر وقتم رابرای امیر مهدی می گذارم او کلاس سوم دبستان است درسهایش سخت است مخصوصا ریاضی بشتر باید باان کار کنم خدا راشکر که خودش تا از مدرسه می اید لباسهایش را در می اورد جوراب هایش را می شوید وبلافاصله سراع درسهایش می رود با زور به او غذا می دهم چون می گوید درس دارم  به همین خاطر مجبورم صبح که می رود مدرسه زود کارهایم راانجام دهم که وقتی از مدرسه می اید درخدمتش باشم دیگه می گذارد کار کنم تا درسهایش تمام شود                        

ولی امیر عباسم تا ساعت 10صبح خواب است گاهی وقتها صبح ساعت 9بیدار می شود با او هم کار می کنم ئاو در حال حاضر 12 امام را بلد است چندتای هم شعر یاد گرفت علاقه خاصی به ماشین دارد داداش هم همین طور بود حال دارم باش نوشتن رایادش می دهم وقتی کتمه می نویسم اوان را می خواند کلماتی چون بابا مامان گل اب رایادگرفته است فرشتهفرشته        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)